Dienst van pasklaar, transparant en gepersonaliseerd beheer.
Strategisch advies, optimalisatie van de rentabiliteit van uw vastgoed.
U wenst de technische, boekhoudkundige en administratieve aspecten in verband met het
beheer van uw vastgoed alsook het beheer van de relationele contacten (huurders
enzovoort) te delegeren.
U wenst gekwalificeerde huurders te hebben zonder dat u zelf moet instaan voor de
logistieke en administratieve uitvoering van de zoektocht naar huurders en van hun
aankomst in de woning.
Onze vennootschap staat in voor de dagelijkse opvolging van de werken op uw bouwplaats,
stelt prijsopgaven voor en renoveert uw goed met de medewerking van vakmensen uit de
bouwsector.
Wij beheren alle operationele en strategische aspecten in verband met de verhuring van uw
vastgoed, of u nu eigenaar bent van een pand, een appartement of een handelszaak.
We zijn meer dan zomaar een vastgoedkantoor en verstrekken u ook advies over de
strategieën om uw goed te exploiteren met als doel uw huurrendement te optimaliseren; we
nemen de operationele uitvoering voor onze rekening.
We nemen alle aspecten van het vastgoedbeheer van A tot Z voor onze rekening.
We werken samen met ons netwerk van beroepsbeoefenaars en deskundigen die
gespecialiseerd zijn in hun domein.
We centraliseren en filteren de informatie om het u gemakkelijker te maken om beslissingen
te nemen.
We bespreken samen uw situatie en bevelen u de passende oplossingen aan.
We bezitten ruime ervaring in het domein en verstrekken helder en strategisch advies.
“Bedankt voor de zeer professionele ondersteuning en de diensten op maat die ik zeer wist
te waarderen!”
“Op maat gemaakt, zeer gewaardeerd!
B.H
“Ik ben zeer tevreden over de geleverde dienst en het verkregen profiel beantwoordt
perfect aan de vraag.”
L.R
“Een team dat garant staat voor een vlotte relatie, dat snel reageert en doeltreffend werkt,
dat constructief is, goede ideeën aanreikt en autonoom kan werken! Kortom, een
agentschap om aan te bevelen!”
B.L
S.F
Account Manager Locatie
Safae begon haar carrier in de vastgoedsector, waar ze 5 jaar met passie en vastberadenheid heeft gewerkt. Vervolgens heeft ze haar expertise verrijkt door zich op het commerciële vlak te richten, waar ze anderhalf jaar lang haar verkoopvaardigheden heeft ontwikkeld.
Met deze dubbele ervaring combineert ze nu een diepgaand inzicht in de vastgoedsector met een scherp gevoel voor klantrelaties.
Haar nauwgezetheid, luistervaardigheid en toewijding maken haar tot een vertrouwde adviseur, altijd alert op de behoeften van haar klanten en geïnvesteerd in elk project.
Voor haar is vastgoed niet zomaar een beroep, maar een echte roeping, die zowel nabijheid als professionaliteit vereist.
Deze gemoedstoestand leidde haar naar OwnerSide, een bedrijf dat waarden van nabijheid en respect voor eigenaren en hun eigendommen belichaamt.
Algemeen directeur
Olivier studeerde in Louvain-la-Neuve en behaalde een diploma in Marketing amp;
Communication.
Na gedurende 7 jaar te hebben gewerkt in een agentschap voor de promotie en distributie
van Belgische en buitenlandse films, trok hij naar Parijs om er te werken bij het departement
Programmation Cinémas van de Marché du Film van het Filmfestival van Cannes.
Terug in Brussel ging hij voor korte tijd aan de slag in de banksector; daarna werkte hij 5 jaar
voor het departement “syndicus en beheer” van een vastgoedkantoor. Tijdens die periode
volgde Olivier zijn BIV-opleiding en behaalde hij zijn erkenningsnummer voor beide
kolommen (bemiddelaar syndicus).
Daarna werkte hij nog 3 jaar voor een van de grootste syndici in Brussel, waar hij zijn
ervaring consolideerde in het domein van beheer en technische opvolging; in 2019 nam hij
het beheer in handen van de vennootschap OwnerSide, die gespecialiseerd is in het beheer
van privaat vastgoedvermogen.
Olivier is enthousiast, voorkomend en luistert naar de eigenaars; u zult in hem een
betrouwbare en geëngageerde professionele partner vinden.
Naast het werk houdt hij van zwemmen, koken, muziek, literatuur en visuele kunsten.
Olivier spreekt Frans en Engels.
Account Manager Beheer
David volgde studies in boekhouding aan de Chambre Belge des Comptables (C.B.C.) en
behaalde zijn diploma in 2008.
Hij volgde avondonderwijs en werkte tegelijk – aanvankelijk – als brancardier en vervolgens
gedurende bijna 17 jaar in het milieu van gerechtsdeurwaarders; als beheerder was hij er
verantwoordelijk voor de boekhoudkundige verwerking van derdenrekeningen van het
commercieel departement.
Zijn opleiding en ervaring maken van hem een persoon die nauwgezetheid en precisie hoog
in het vaandel voert.
David heeft een baksteen in de maag en houdt ervan om goederen te beheren als een goede
huisvader; om die reden werd hij op natuurlijke wijze aangetrokken door OwnerSide die,
zoals de naam aangeeft, dicht bij de eigenaars wil staan.
1 hotel - 2 kantoren - 9 appartementen
1 kantoor - 13 flats - 14 parkeerplaatsen
1 Horeca - 14 appartementen
8 flats
1 kantoor - 13 flats - 10 parkeerplaatsen
3 flats
Wenst u meer informatie of maakt u graag een afspraak? We verwelkomen u bij ons op
kantoor of elders zoals dat u best uitkomt.
Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. U ontvangt een link om via e-mail een nieuw wachtwoord aan te maken.